Διεθνές συνέδριο που διοργανώνει το Κέντρο Εκπαιδευτικής Έρευνας και Καινοτομίας [Centre for Educational Research and Innovation(CERI)] του ΟΟΣΑ, την 13 – 14 Δεκεμβρίου 2023.
Ο παγκόσμιος ψηφιακός μετασχηματισμός συνεχίζει να διαμορφώνει το εκπαιδευτικό τοπίο, προσφέροντας βελτιωμένες μεθόδους μάθησης στην τάξη, εξορθολογισμένα συστήματα διαχείρισης της εκπαίδευσης και καινοτόμα μοντέλα παράδοσης. Στον απόηχο των ταχέων προσαρμογών που απαιτήθηκαν από την πανδημία COVID-19, η συνεχιζόμενη εξέλιξη της ψηφιακής εκπαίδευσης έχει γίνει ακόμη πιο σημαντική. Καθώς οδεύουμε προς το 2024, η επανεκτίμηση και η ενίσχυση των υποδομών ψηφιακής μάθησης είναι υψίστης σημασίας, συμπεριλαμβανομένου του εξοπλισμού των εκπαιδευτών με τα απαραίτητα εργαλεία και δεξιότητες για τη διαχείριση της έντονης παρουσίας της ΤΝ. Σε αυτό το διαδικτυακό συνέδριο θα συζητηθούν η τρέχουσα κατάσταση και τα ευρήματα της Έκθεσης του ΟΟΣΑ για την Ψηφιακή Εκπαίδεση 2023: Προς ένα αποτελεσματικό ψηφιακό οικοσύστημα, καθώς και μίας άλλης σχετικής Έκθεσης: Υποδομή και διακυβέρνηση της ψηφιακής εκπαίδευσης στις χώρες: συνοδευτική Έκθεση για την Ψηφιακή Εκπαίδευση 2023.
Στο φετινό Συνέδριο του ΟΟΣΑ για την ψηφιακή εκπαίδευση θα δοθεί έμφαση στο ρόλο της Τεχνητής Νοημοσύνης (ΤΝ), της ψηφιακής διαχείρισης και των εκπαιδευτικών πλατφορμών στην εκπαίδευση. Το εξ ολοκλήρου διαδικτυακό συνέδριο, έχει σχεδιαστεί για να προωθήσει διεισδυτικές συζητήσεις μεταξύ των φορέων χάραξης πολιτικής, των ενδιαφερόμενων φορέων της εκπαίδευσης, των εμπειρογνωμόνων και των προγραμματιστών του κλάδου. Στόχος του συνεδρίου είναι να βοηθήσει τους συμμετέχοντες να διαμορφώσουν το όραμά τους στον ψηφιακό μετασχηματισμό της εκπαίδευσης, αντιλαμβανόμενοι τόσο τις ευκαιρίες, όσο και τις προκλήσεις, καθώς και να συζητήσουν τις πολιτικές και τις κατευθύνσεις των χωρών για την ψηφιακή εκπαίδευση — αλλά και τις ευκαιρίες, τις κατευθυντήριες γραμμές και τις δικλείδες ασφαλείας του ΟΟΣΑ και της EI για δίκαιη και αποτελεσματική ΤΝ στην εκπαίδευση.
Για περισσότερες πληροφορίες και εγγραφή, πατήστε εδώ
©OECD