Χάρη σε αυτή την καινοτόμο διαδικτυακή εφαρμογή είναι πλέον πολύ εύκολο να σχεδιάσουμε  το δικό μας πρόγραμμα σπουδών στον τομέα της κυβερνοασφάλειας. Πρόκειται για ένα φιλικό προς τον χρήστη εργαλείο με στόχο να βοηθήσει τα ιδρύματα τριτοβάθμιας εκπαίδευσης να δημιουργήσουν και να αναλύσουν προγράμματα σπουδών που ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις της αγοράς εργασίας στο πεδίο της κυβερνοασφάλειας.

Χαρακτηριστικά και λειτουργικότητα

Αξιοποιώντας το πλαίσιο δεξιοτήτων του SPARTA για την ασφάλεια στον κυβερνοχώρο και το πλαίσιο NIST NICE, η εφαρμογή SPARTA’s Cybersecurity Curricula Designer προσφέρει στους χρήστες τις εξής δυνατότητες:

  1. να δημιουργήσουν τα δικά τους πρωτότυπα ακαδημαικά μαθήματα συμπληρώνοντας απλές πληροφορίες όπως ονομασία μαθήματος, τύπος, εξάμηνο, δυνατότητα παροχής πρακτικής άσκησης, οι μονάδες ECTS και τα πεδία που καλύπτει
  2. να διερευνήσουν τα ήδη υπάρχοντα μαθήματα
  3. να αξιολογήσουν τα μαθήματα, είτε νέα είτε ήδη υπάρχοντα, για το εάν ανταποκρίνονται στο εργασιακό προφίλ των ειδικών προστασίας του κυβερνοχώρου, όπως αυτό έχει διαμορφωθεί στην αγορά εργασίας.

Ενισχύστε το πρόγραμμα σπουδών σας

Πολύ συνοπτικά, προσφερεται η δυνατότητα σε δρύματα τριτοβάθμιας εκπαίδευσης και παρόχους κατάρτισης να ενισχύσουν τη συνάφεια και την αποτελεσματικότητα των προγραμμάτων σπουδών τους. Αντιστοιχίζοντας τα προγραμμάτα σπουδών με τις απαιτήσεις της αγοράς εργασίας για θέσεις απασχόλησης σε ειδικούς ασφάλειας ΤΠΕ, οι σπουδαστές εφοδιάζονται με τις κατάλληλες γνώσεις ενώ ταυτόχρονα μείωνεται το έλλειμμα δεξιοτήτων στον τομέα της κυβερνοασφάλειας.

Το εργαλείο, χρηματοδοτούμενο από το ευρωπαικό πρόγραμμα «Ορίζων 2020» ,  σχεδιάστηκε στο πλαίσιο του έργου SPARTA και επί του παρόντος συντηρείται από το Τεχνολογικό Πανεπιστήμιο του Brno της Τσεχίας.

Αναδημοσίευση κειμένου Digital Skills & Jobs Platform: SPARTA’s Cybersecurity Curricula Designer,
created by Laia Güell Paule

Επιμέλεια μετάφρασης: Εθνική Συμμαχία για τις Ψηφιακές Δεξιότητες & την Απασχόληση

Organization
array(23) { ["ID"]=> int(0) ["key"]=> string(17) "field_methodology" ["label"]=> string(11) "Methodology" ["name"]=> string(11) "methodology" ["aria-label"]=> string(0) "" ["prefix"]=> string(3) "acf" ["type"]=> string(7) "wysiwyg" ["value"]=> string(68) "

Σχεδιαστής προγραμμάτων σπουδών

" ["menu_order"]=> int(8) ["instructions"]=> string(86) "Methodological notes, eg. Based/Not based on DIG.COMP, European e-Competence Framework" ["required"]=> int(1) ["id"]=> string(0) "" ["class"]=> string(0) "" ["conditional_logic"]=> int(0) ["parent"]=> string(29) "group_digital_skills_resource" ["wrapper"]=> array(3) { ["width"]=> string(0) "" ["class"]=> string(0) "" ["id"]=> string(0) "" } ["default_value"]=> string(0) "" ["tabs"]=> string(3) "all" ["toolbar"]=> string(4) "full" ["media_upload"]=> int(0) ["delay"]=> int(0) ["_name"]=> string(11) "methodology" ["_valid"]=> int(1) }
Methodology

Σχεδιαστής προγραμμάτων σπουδών

Digital skill level
  • Intermediate
  • Advanced
  • Digital Expert
Digital technology / specialisation
  • Cybersecurity
Country
  • European Union
Industry - Field of Education and Training
  • Education not further defined
  • Education science
  • Education not elsewhere classified
  • Inter-disciplinary programmes and qualifications involving education
Skills resource type
  • Other training material
Target audience
  • Digital skills in education.
Target group
  • High Achievers
  • Persons in tertiary education (EQF 6)
  • Persons who have completed tertiary education (EQF 7)
  • Persons who have completed tertiary education (EQF 8)
  • Persons in tertiary education (EQF 7)
  • Persons in tertiary education (EQF 8)
  • Persons who have completed tertiary education (EQF 6)
Target language
  • English
Type of initiative
  • EU institutional initiative
Διαβάσετε περισσότερα