Ενδιαφέρεστε να μάθετε περισσότερα σχετικά με τις βασικές αρχές της εμπειρίας χρήστη (UX), τον οπτικό σχεδιασμό και τα βασικά στοιχεία της καλής χρηστικότητας;

Σε αυτό το μάθημα διάρκειας 3 εβδομάδων που αναπτύχθηκε από την Accenture, οι συμμετέχοντες θα ανακαλύψουν την ουσία του σχεδιασμού της Εμπειρίας Χρήστη (UX) και τον καθοριστικό ρόλο του στην επιτυχία των ψηφιακών προϊόντων και έργων. Το μάθημα θα εμβαθύνει στις βασικές αρχές του σχεδιασμού UX, διερευνώντας τη σημασία του και το τι συνιστά ευχρηστία. Επιπλέον, οι συμμετέχοντες θα αποκτήσουν γνώσεις για την καθημερινή επαγγελματική ζωή ενός junior UX designer, θα αξιολογήσουν την καταλληλότητά τους για τον τομέα και θα εντοπίσουν περιοχές για την ενίσχυση των δεξιοτήτων τους.

Δομή του μαθήματος

Το διαδικτυακό μάθημα είναι δομημένο σε τρεις εβδομάδες:

  • Εβδομάδα 1: Γιατί είναι σημαντική η Εμπειρία Χρήστη (UX);
  • Εβδομάδα 2: Βασικά στοιχεία Εμπειρίας Χρήστη (UX).
  • Εβδομάδα 3: Εργαλεία και δοκιμή (testing).

Αποτελέσματα των μαθημάτων

Μέσα από διαδραστικές συνεδρίες, οι συμμετέχοντες θα κατανοήσουν τη σημασία της έρευνας χρηστών και του σχεδιασμού εμπειρίας χρήστη, ενώ παράλληλα θα μάθουν για τις τεχνικές δοκιμής χρηστών και τα τελικά στάδια της ανάπτυξης σχεδιασμού και κυκλοφορίας. Στο τέλος του μαθήματος, οι συμμετέχοντες θα κατανοούν τις βασικές αρμοδιότητες ενός σχεδιαστή UX, θα είναι σε θέση να διατυπώνουν την αξία του κορυφαίου σχεδιασμού UX και θα είναι έτοιμοι να ξεκινήσουν το δικό τους ταξίδι στο σχεδιασμό UX.

Πιο συγκεκριμένα, οι συμμετέχοντες θα μάθουν:

  • Να περιγράφουν τι είναι η εμπειρία χρήστη (UX) και τη σημασία της.
  • Να εξηγούν τα θεμέλια του σχεδιασμού UX και τον πιθανό αντίκτυπο στις επιχειρήσεις.
  • Να προσδιορίζουν τις βασικές προσεγγίσεις, στάσεις και στοιχεία διαδικασιών που είναι απαραίτητα για το σχεδιασμό UX.
  • Να περιγράφουν τα διάφορα στάδια των διαδικασιών UX (“σχεδιασμός”, “ανάπτυξη” και “κυκλοφορία”) και τι είναι τα “ταξίδια των χρηστών”.
  • Να προσδιορίζουν τις έννοιες της αρχιτεκτονικής πληροφοριών και του τρόπου με τον οποίο η καλή δομή επηρεάζει τη χρηστικότητα.
  • Να προσδιορίζουν τις έννοιες και να εξηγούν τους λόγους για τη δημιουργία πρωτοτύπων.
  • Να επεξηγούν το πώς και το γιατί της σχεδίασης wireframes, τη σημασία της χαμηλής προς υψηλή λεπτομέρειας και των πλεονεκτημάτων των διαδραστικών πρωτοτύπων.

Οι επιτυχόντες συμμετέχοντες θα έχουν απεριόριστη πρόσβαση στο μάθημα και ένα πιστοποιητικό επίτευξης σε PDF.

Για ποιους είναι αυτό το μάθημα;

Αυτό το μάθημα απευθύνεται σε άτομα που επιθυμούν να αναπτύξουν τις επιχειρηματικές τους δεξιότητες, να αλλάξουν καριέρα ή να προετοιμαστούν για την είσοδό τους στην αγορά εργασίας. Δεν απαιτούνται προαπαιτούμενα ή ειδικά προσόντα για συμμετοχή. Ο κύκλος μαθημάτων διάρκειας τριών εβδομάδων είναι δωρεάν και υπολογίζεται ότι θα απαιτούνται 2 ώρες την εβδομάδα.

Aναδημοσίευση κειμένου, Digital Skills: User Experience, Digital Skills & Jobs Platform.

Επιμέλεια μετάφρασης: Εθνική Συμμαχία για τις Ψηφιακές Δεξιότητες & την Απασχόληση.

Organization
Assessment type
  • Online
Credential offered
  • Generic
Digital skill level
  • Basic
  • Intermediate
Digital technology / specialisation
  • Software
  • Mobile Application Development
  • Digital skills
Effort
  • Part time light
Country
  • European Union
Industry - Field of Education and Training
  • Education not further defined
Certificate/credential fee
Free
Attending fee
Free
Learning activity
  • self-motivated study
Self-paced course
Yes
Target audience
  • Digital skills for ICT professionals and other digital experts.
Target group
  • Persons in tertiary education (EQF 6)
  • Persons who have completed tertiary education (EQF 7)
  • Persons with 0-3 years work experience
  • Persons who have completed tertiary education (EQF 8)
  • Persons with 3-10 years work experience
Target language
  • English
Training duration
  • Up to 4 weeks
Type of initiative
  • International initiative
Type of training record
  • Single offer
Typology of training opportunities
  • Course
Διαβάσετε περισσότερα