Η παρούσα μελέτη περίπτωσης παρέχει πληροφορίες σχετικά με τις επιπτώσεις της νόσου COVID-19 στην εκπαίδευση ενηλίκων και σε άλλους συναφείς τομείς (οικονομία, αγορά εργασίας) τόσο σε βραχυπρόθεσμο όσο και σε μακροπρόθεσμο επίπεδο. Στόχος της είναι να εξεταστούν οι τρόποι με τους οποίους διάφορες κοινωνικές ομάδες, όπως οι εργαζόμενοι, οι γονείς, οι εκπαιδευτικοί και οι σπουδαστές, έχουν επηρεαστεί από τη συνεχιζόμενη κρίση στον τομέα της υγείας. Καθώς η εξ αποστάσεως εκπαίδευση έγινε πλέον κανόνας και τα σχολεία χρησιμοποιούν τις διαδικτυακές υπηρεσίες,  δεν επηρεάστηκαν μόνον οι μαθητές και οι εκπαιδευτικοί όσον αφορά στην ανάπτυξη ψηφιακών ικανοτήτων και στην προμήθεια εξοπλισμού. Μια ακόμη ομάδα που επηρεάστηκε ήταν οι γονείς μέσω της συμμετοχής τους στην υποβοήθηση της μάθησης και ιδίως ορισμένες μονογονεϊκές οικογένειες.

Επίσης, υιοθετεί μια ολιστική προσέγγιση, λαμβάνοντας υπόψη τον αντίκτυπο της κρίσης COVID-19 στους παρόχους κατάρτισης, στο διδακτικό προσωπικό και στις μεθόδους υλοποίησης. Παράλληλα, προτείνει συστάσεις για τα συστήματα εκπαίδευσης ενηλίκων, ώστε να είναι σε θέση να ανταποκρίνονται καλύτερα στις μαθησιακές ανάγκες των ενηλίκων και στις προκλήσεις της τρέχουσας υγειονομικής και οικονομικής κατάστασης στην Ευρώπη. Τέλος, καθώς οι τάσεις δείχνουν αυξημένη προσφορά και ζήτηση όσον αφορά στη διαδικτυακή κατάρτιση και στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση, οι συστάσεις της μελέτης μπορούν να αποτελέσουν θεμέλιο λίθο για καλύτερα διαδικτυακά εκπαιδευτικά συστήματα για οργανισμούς και σχολεία. 

Αναδημοσίευση κειμένου: Adult Learning and COVID-19: Challenges and Opportunities, Digital Skills & Jobs Platform, created by Matteo Mirigliano

Επιμέλεια μετάφρασης: Εθνική Συμμαχία για τις Ψηφιακές Δεξιότητες & την Απασχόληση

Organization
array(23) { ["ID"]=> int(0) ["key"]=> string(17) "field_methodology" ["label"]=> string(11) "Methodology" ["name"]=> string(11) "methodology" ["aria-label"]=> string(0) "" ["prefix"]=> string(3) "acf" ["type"]=> string(7) "wysiwyg" ["value"]=> string(486) "

Μελέτη περίπτωσης που βασίζεται σε μια ποιοτική και ποσοτική ερευνητική προσέγγιση, με στόχο διαφορετικές κοινωνικές ομάδες που επηρεάζονται από τις αλλαγές μάθησης και διδασκαλίας ως αποτέλεσμα του COVID-19.

" ["menu_order"]=> int(8) ["instructions"]=> string(86) "Methodological notes, eg. Based/Not based on DIG.COMP, European e-Competence Framework" ["required"]=> int(1) ["id"]=> string(0) "" ["class"]=> string(0) "" ["conditional_logic"]=> int(0) ["parent"]=> string(29) "group_digital_skills_resource" ["wrapper"]=> array(3) { ["width"]=> string(0) "" ["class"]=> string(0) "" ["id"]=> string(0) "" } ["default_value"]=> string(0) "" ["tabs"]=> string(3) "all" ["toolbar"]=> string(4) "full" ["media_upload"]=> int(0) ["delay"]=> int(0) ["_name"]=> string(11) "methodology" ["_valid"]=> int(1) }
Methodology

Μελέτη περίπτωσης που βασίζεται σε μια ποιοτική και ποσοτική ερευνητική προσέγγιση, με στόχο διαφορετικές κοινωνικές ομάδες που επηρεάζονται από τις αλλαγές μάθησης και διδασκαλίας ως αποτέλεσμα του COVID-19.

Target audience
  • Digital skills in education.
  • Digital skills for all
Digital technology / specialisation
  • Digital skills
Digital skill level
  • Basic
  • Intermediate
  • Advanced
  • Digital Expert
Country
  • European Union
Industry - Field of Education and Training
  • Generic programmes and qualifications not elsewhere classified
Target language
  • English
Type of initiative
  • EU institutional initiative
Target group
  • Persons requiring employment retraining
  • Persons who have completed tertiary education (EQF 6)
  • Persons in secondary/compulsory education
Skills resource type
  • Case study
Διαβάσετε περισσότερα