Χάρη σε αυτή την καινοτόμο διαδικτυακή εφαρμογή είναι πλέον πολύ εύκολο να σχεδιάσουμε  το δικό μας πρόγραμμα σπουδών στον τομέα της κυβερνοασφάλειας. Πρόκειται για ένα φιλικό προς τον χρήστη εργαλείο με στόχο να βοηθήσει τα ιδρύματα τριτοβάθμιας εκπαίδευσης να δημιουργήσουν και να αναλύσουν προγράμματα σπουδών που ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις της αγοράς εργασίας στο πεδίο της κυβερνοασφάλειας.

Χαρακτηριστικά και λειτουργικότητα

Αξιοποιώντας το πλαίσιο δεξιοτήτων του SPARTA για την ασφάλεια στον κυβερνοχώρο και το πλαίσιο NIST NICE, η εφαρμογή SPARTA’s Cybersecurity Curricula Designer προσφέρει στους χρήστες τις εξής δυνατότητες:

  1. να δημιουργήσουν τα δικά τους πρωτότυπα ακαδημαικά μαθήματα συμπληρώνοντας απλές πληροφορίες όπως ονομασία μαθήματος, τύπος, εξάμηνο, δυνατότητα παροχής πρακτικής άσκησης, οι μονάδες ECTS και τα πεδία που καλύπτει
  2. να διερευνήσουν τα ήδη υπάρχοντα μαθήματα
  3. να αξιολογήσουν τα μαθήματα, είτε νέα είτε ήδη υπάρχοντα, για το εάν ανταποκρίνονται στο εργασιακό προφίλ των ειδικών προστασίας του κυβερνοχώρου, όπως αυτό έχει διαμορφωθεί στην αγορά εργασίας.

Ενισχύστε το πρόγραμμα σπουδών σας

Πολύ συνοπτικά, προσφερεται η δυνατότητα σε δρύματα τριτοβάθμιας εκπαίδευσης και παρόχους κατάρτισης να ενισχύσουν τη συνάφεια και την αποτελεσματικότητα των προγραμμάτων σπουδών τους. Αντιστοιχίζοντας τα προγραμμάτα σπουδών με τις απαιτήσεις της αγοράς εργασίας για θέσεις απασχόλησης σε ειδικούς ασφάλειας ΤΠΕ, οι σπουδαστές εφοδιάζονται με τις κατάλληλες γνώσεις ενώ ταυτόχρονα μείωνεται το έλλειμμα δεξιοτήτων στον τομέα της κυβερνοασφάλειας.

Το εργαλείο, χρηματοδοτούμενο από το ευρωπαικό πρόγραμμα «Ορίζων 2020» ,  σχεδιάστηκε στο πλαίσιο του έργου SPARTA και επί του παρόντος συντηρείται από το Τεχνολογικό Πανεπιστήμιο του Brno της Τσεχίας.

Αναδημοσίευση κειμένου Digital Skills & Jobs Platform: SPARTA’s Cybersecurity Curricula Designer,
created by Laia Güell Paule

Επιμέλεια μετάφρασης: Εθνική Συμμαχία για τις Ψηφιακές Δεξιότητες & την Απασχόληση

Οργανισμός
array(23) { ["ID"]=> int(0) ["key"]=> string(17) "field_methodology" ["label"]=> string(22) "Μεθοδολογία" ["name"]=> string(11) "methodology" ["aria-label"]=> string(0) "" ["prefix"]=> string(3) "acf" ["type"]=> string(7) "wysiwyg" ["value"]=> string(68) "

Σχεδιαστής προγραμμάτων σπουδών

" ["menu_order"]=> int(8) ["instructions"]=> string(117) "Βάση μεθοδολογίας (π.χ. βασίζεται/δεν βασίζεται στο Πλαίσιο DigComp)" ["required"]=> int(1) ["id"]=> string(0) "" ["class"]=> string(0) "" ["conditional_logic"]=> int(0) ["parent"]=> string(29) "group_digital_skills_resource" ["wrapper"]=> array(3) { ["width"]=> string(0) "" ["class"]=> string(0) "" ["id"]=> string(0) "" } ["default_value"]=> string(0) "" ["tabs"]=> string(3) "all" ["toolbar"]=> string(4) "full" ["media_upload"]=> int(0) ["delay"]=> int(0) ["_name"]=> string(11) "methodology" ["_valid"]=> int(1) }
Μεθοδολογία

Σχεδιαστής προγραμμάτων σπουδών

Επίπεδο ψηφιακών δεξιοτήτων
  • Ενδιάμεσο
  • Προχωρημένο
  • Επαγγελματίας/Ειδικός ΤΠΕ
Ψηφιακή τεχνολογία/εξειδίκευση
  • Κυβερνοασφάλεια (Cybersecurity)
Χώρα
  • Ευρωπαϊκή Ένωση
Βιομηχανία - Τομέας Εκπαίδευσης και Κατάρτισης
  • Λοιποί τομείς εκπαίδευσης
  • Εκπαιδευτική επιστήμη
  • Λοιποί τομείς εκπαίδευσης (εκτός λίστας)
  • Διεπιστημονικά προγράμματα και εξειδικεύσεις στον τομέα της εκπαίδευσης
Είδος εργαλείου δεξιοτήτων
  • Άλλο εκπαιδευτικό υλικό
Ομάδα-στόχος
  • Ψηφιακές δεξιότητες στην εκπαίδευση
Απευθύνεται σε
  • Άτομα με υψηλές επιδόσεις
  • Άτομα που φοιτούν στην τριτοβάθμια εκπαίδευση (ΕΠΕΠ 6)
  • Άτομα που έχουν ολοκληρώσει την τριτοβάθμια εκπαίδευση (ΕΠΕΠ 7)
  • Άτομα που έχουν ολοκληρώσει την τριτοβάθμια εκπαίδευση (ΕΠΕΠ 8)
  • Άτομα που φοιτούν στην τριτοβάθμια εκπαίδευση (ΕΠΕΠ 7)
  • Άτομα που φοιτούν στην τριτοβάθμια εκπαίδευση (ΕΠΕΠ 8)
  • Άτομα που έχουν ολοκληρώσει την τριτοβάθμια εκπαίδευση (ΕΠΕΠ 6)
Γλώσσα
  • Αγγλική
Είδος πρωτοβουλίας
  • Θεσμική πρωτοβουλία της ΕΕ
Διαβάσετε περισσότερα