Λογότυπο Οδηγού Cin(e) περίληψη στην τάξη

Δημιουργήθηκε από το προσωπικό του Εθνικού Κέντρου Οπτικοακουστικών Μέσων και Επικοινωνίας (Ε.Κ.Ο.Μ.Ε.) με όραμα τη διάδοση και ανάπτυξη της Κινηματογραφικής και Οπτικοακουστικής Παιδείας στην Ελλάδα και διεθνώς.

Σκοπός του είναι η προώθηση του ψηφιακού και κινηματογραφικού γραμματισμού, καθώς και η ενίσχυση της εκπαιδευτικής και κοινωνικής συμπερίληψης στη σχολική κοινότητα. Μάλιστα πραγματοποιούνται στο πλαίσιο του Φεστιβάλ Κινηματογράφου πραγματοποιούνται δωρεάν βιωματικά δια ζώσης εργαστήρια με μαθητές και εκπαιδευτικούς σε σχολεία. Περιλαμβάνει ιδέες και προτεινόμενες δραστηριότητες για εκπαιδευτικούς διαφόρων ειδικοτήτων πριν και μετά την παρακολούθηση ταινίας με τους μαθητές τους. Στόχος είναι να αποτελέσει ένα εύχρηστο και ευχάριστο εκπαιδευτικό εργαλείο, παρέχοντας ιδέες που μπορούν να προσαρμοστούν στις ανάγκες κάθε τάξης και εκπαιδευτικού, λαμβάνοντας υπόψη τα ενδιαφέροντα, τους στόχους και την κοινωνική συγκυρία.

Χρησιμοποιώντας τον Οδηγό στη τάξη, οι μικροί μαθητές μαθαίνουν να χρησιμοποιούν τα ψηφιακά εργαλεία (πχ Padlet , Lino, Movie Maker – Video Editor) προκειμένου:
• να δημιουργήσουν αφίσα για την ταινία που θα παρακολούθησαν και διαδικτυακά διασκεδαστικά quiz βασισμένα στις πληροφορίες και τα δεδομένα της ταινίας
• να προσθέσουμε ακουστική περιγραφή για τα άτομα με προβλήματα όρασης σε μικρά video που δεν περιέχουν διαλόγους.
• να αναρτήσουν όλα τα έργα που θα προκύψουν από όλες τις δραστηριότητες (κείμενα, ζωγραφιές, video, ηχογραφήσεις κ.ά) σε ψηφιακούς διαδικτυακούς πίνακες χρησιμοποιώντας ελεύθερα προγράμματα όπως το Padlet ή το Lino, έτσι ώστε να έχουμε συγκεντρωμένο όλo το υλικό των παιδιών στο οποίο θα έχει πρόσβαση όλη η τάξη ή και η υπόλοιπη σχολική και εκπαιδευτική κοινότητα.

Ο Οδηγός φιλοδοξεί να αποτελέσει μια πηγή έμπνευσης που θα οδηγήσει επιπλέον σε δικές τους ιδέες και που θα μπορεί να τροφοδοτεί το σχολείο με δράσεις καθ’ όλη τη διάρκεια του διδακτικού έτους σε διάφορα θεματικά πεδία και μαθήματα. Μάλιστα, στο πλαίσιο του Οδηγού με την υποστήριξη του ΕΚΟΜΕ η ταινία: «Ένα σχολείο, δύο κόσμοι», έγινε καθολικά προσβάσιμη επιχειρώντας να ενισχύσει την συμπεριληπτική λειτουργία του φιλμ μέσα από μια πολύπλευρη και πολυτροπική εκπαιδευτική προσέγγιση, απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς γενικής και ειδικής εκπαίδευσης και αφορά τόσο παιδιά με προβλήματα όρασης ή προβλήματα ακοής, όσο και παιδιά χωρίς αισθητηριακές δυσκολίες.

© ΕΚΟΜΕ

Οργανισμός
array(23) { ["ID"]=> int(0) ["key"]=> string(17) "field_methodology" ["label"]=> string(22) "Μεθοδολογία" ["name"]=> string(11) "methodology" ["aria-label"]=> string(0) "" ["prefix"]=> string(3) "acf" ["type"]=> string(7) "wysiwyg" ["value"]=> string(20) "

Οδηγός

" ["menu_order"]=> int(8) ["instructions"]=> string(117) "Βάση μεθοδολογίας (π.χ. βασίζεται/δεν βασίζεται στο Πλαίσιο DigComp)" ["required"]=> int(1) ["id"]=> string(0) "" ["class"]=> string(0) "" ["conditional_logic"]=> int(0) ["parent"]=> string(29) "group_digital_skills_resource" ["wrapper"]=> array(3) { ["width"]=> string(0) "" ["class"]=> string(0) "" ["id"]=> string(0) "" } ["default_value"]=> string(0) "" ["tabs"]=> string(3) "all" ["toolbar"]=> string(4) "full" ["media_upload"]=> int(0) ["delay"]=> int(0) ["_name"]=> string(11) "methodology" ["_valid"]=> int(1) }
Μεθοδολογία

Οδηγός

Ομάδα-στόχος
  • Ψηφιακές δεξιότητες στην εκπαίδευση
Ψηφιακή τεχνολογία/εξειδίκευση
  • Ψηφιακές δεξιότητες
Επίπεδο ψηφιακών δεξιοτήτων
  • Βασικό
  • Ενδιάμεσο
Χώρα
  • Ελλάδα
Βιομηχανία - Τομέας Εκπαίδευσης και Κατάρτισης
  • Οπτικοακουστικές τεχνικές και παραγωγή πολυμέσων
  • Τεχνολογίες Πληροφοριών και Επικοινωνιών (ΤΠΕ) (λοιπές υποκατηγορίες)
Γλώσσα
  • Ελληνική
Είδος πρωτοβουλίας
  • Εθνική πρωτοβουλία
Απευθύνεται σε
  • Άτομα που φοιτούν στη δευτεροβάθμια/υποχρεωτική εκπαίδευση
Είδος εργαλείου δεξιοτήτων
  • Μεθοδολογία
Λήψη αρχείου
Διαβάσετε περισσότερα