Η Οργανωτική επιτροπή του Διαγωνισμού Ανοιχτών Τεχνολογιών, ανακοίνωσε τα αποτελέσματα της αξιολόγησης των έργων του 4ου Πανελλήνιου Διαγωνισμού Ανοιχτών Τεχνολογιών που πραγματοποιήθηκε την σχολική χρονιά 2021-2022.
O 4ος Πανελλήνιος Διαγωνισμός Ανοιχτών Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση, επικεντρώθηκε στην Κυκλική Οικονομία και είχε ως στόχο μέσω της συγγραφής ανοιχτού κώδικα και της χρήσης των ανοιχτών τεχνολογιών, μαθητές και εκπαιδευτικοί, να αποκτήσουν τις απαραίτητες δεξιότητες, ώστε γίνουν δημιουργοί λύσεων και όχι απλοί καταναλωτές ψηφιακών υπηρεσιών. Παράλληλα, στόχευε στη δημιουργία κατασκευών και ανοιχτού εκπαιδευτικού περιεχομένου που θα διατίθενται για χρήση και αξιοποίηση στην εκπαίδευση. Ο κύριος στόχος του διαγωνισμού ήταν ο διαμοιρασμός της γνώσης ανάμεσα στους μαθητές, τους εκπαιδευτικούς, τα σχολεία και ευρύτερα στην κοινωνία. Τα έργα που διακρίθηκαν, ξεχώρισαν για την ιδέα, την υλοποίησή της, τις αναλυτικές οδηγίες κατασκευής-χρήσης και διδασκαλίας που τους δίνουν την δυνατότητα να είναι επανα-χρησιμοποιήσιμα και από άλλα σχολεία.
Πάνω από 1300 μαθητές και 190 εκπαιδευτικοί με 130 ομάδες από όλες τις περιφέρειες της χώρας, παρά τους περιορισμούς λόγω της πανδημίας, συμμετείχαν στον διαγωνισμό με την πολύτιμη στήριξη των εκπαιδευτικών τους. Αρχικά, δημιουργήθηκαν 130 ομάδες με 92 από αυτές να συνεχίζουν στην δεύτερη φάση του διαγωνισμού. Αξιοποιώντας τον εξοπλισμό που χορήγησε το Ίδρυμα Ωνάση, οι μαθητές έμαθαν και πειραματίστηκαν με Ανοιχτές Τεχνολογίες, ενισχύοντας με αυτό τον τρόπο τις ψηφιακές τους δεξιότητες.
Στο https://openedtech.ellak.gr μπορείτε να δείτε όλα τα έργα που υλοποίησαν οι μαθητές και τα διαθέτουν με ελεύθερες άδειες χρήσης ώστε να χρησιμοποιούνται ως εκπαιδευτικό υλικό από όλα τα σχολεία.
Αναδημοσίευση είδησης: “Αποτελέσματα αξιολόγησης έργων του 4ου Πανελλήνιου Διαγωνισμού Ανοιχτών Τεχνολογιών”, από τον ιστότοπο: https://openedtech.ellak.gr/.